Αφιερωμένη στον Χρήστο Λεοντή η σημερινή εγγραφή, έναν από τους σημαντικότερους σύγχρονους μουσικοσυνθέτες. Συγκεκριμένα σε ένα δίσκο του 1971, με τίτλο "Δώδεκα παρά πέντε". Ένας δίσκος του οποίου τα τραγούδια ερμήνευσαν η Μαρινέλλα, η Βούλα Σαββίδη και ο Γιώργος Φωτόπουλος. Τους στίχους των τραγουδιών έχουν γράψει: Σώτια Τσώτου, Γιάννης Νεγρεπόντης, Τ. Μιχαηλίδης, Παν. Γλυκοφρύδης.
Τα τραγούδια λογοκρίθηκαν από τη χούντα και οι στίχοι αλλάχτηκαν πολλές φορές μέχρι την τελική τους μορφή.  Ο δίσκος εξαφανίστηκε από τα ράφια και δεν ανατυπώθηκε.  Το 1995 κυκλοφόρησε σε cd.
Τα τραγούδια του δίσκου είναι:
ΕΡΗΜΟ ΠΟΥΛΙ, Μαρινέλλα
Ο ΧΑΡΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ, Γιώργος Φωτόπουλος 
ΑΣΠΡΟ ΜΟΥ ΡΟΔΟ, Μαρινέλλα
ΧΤΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ, Βούλα Σαββίδη 
ΠΑΕΙ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ, Μαρινέλλα
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ, Γιώργος Φωτόπουλος  
ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ, Μαρινέλλα 
Ο ΑΝΤΡΑΣ Ο ΜΟΝΟΣ, Βούλα Σαββίδη 
ΔΩΔΕΚΑ ΠΑΡΑ ΠΕΝΤΕ, Ορχήστρα
ΘΑ ΓΥΡΙΣΩ ΠΙΣΩ, Μαρινέλλα 
ΤΑΞΙΔΙ, Γιώργος Φωτόπουλος 
ΖΩΗ ΝΑ ΣΕ ΧΑΡΩ, Μαρινέλλα 
dodeka.jpg
Διάλεξα για να ακούσουμε ενδεικτικά:
"Ο άντρας ο μόνος" σε στίχους του Πάνου Γλυκοφρύδη, με την εκπληκτική για μένα φωνή της Βούλας Σαββίδη
Εκείνος ο δόλιος ο άντρας ο μόνος
ό,τι είχε κι αγάπησε 
το πήρε ο δρόμος
ό,τι είχε κι αγάπησε 
το πήρε ο δρόμος

Κουράστηκε ο χρόνος
οι ώρες σταθήκαν
στον ήλιο που πάγωσε
πουλιά σταυρωθήκαν

Εκείνος ο δόλιος ο άντρας ο μόνος
στου δρόμου την άκρη
πέτρωσε μόνος
στου δρόμου την άκρη
πέτρωσε μόνος
*****
"Το ταξίδι" σε στίχους της Σώτιας Τσώτου
 
Πρωί πρωί κινήσανε δροσάτα τα κορμιά
 και τ΄άλογα χορτάτα εκεί δεν αντικρίσανε
μον΄πέτρα κι ερημιά στενή μεγάλη στράτα

Κι όταν έπεσε η νύχτα άναψαν πικρή φωτιά
ρίχτα τα όνειρά μας, ρίχτα
να φωτίσουν τη νυχτιά

Αχ! ζωή πως έτσι μας γελούσες
αχ! ζωή, ατέλειωτη ζωή
τι όμορφη φαινόσουν το πρωί

Σε γάμο τους καλέσανε και πήραν τα βουνά
προτού η μέρα φτάσει
Χριστέ τους ξεγελάσανε δεν βρήκαν πουθενά
τραπέζι και γιορτάσι 

Κι όταν έπεσε η νύχτα άναψαν πικρή φωτιά
ρίχτα τα όνειρά μας, ρίχτα
να φωτίσουν τη νυχτιά

Αχ! ζωή πως έτσι μας γελούσες
αχ! ζωή, ατέλειωτη ζωή
τι όμορφη φαινόσουν το πρωί
*****
"Άσπρο μου ρόδο" σε στίχους του Τάκη Μιχαηλίδη

Ξεκίνησες πολλά πρωί
ήλιος προτού να φέξει  
άσπρο μου ρόδο

Ρόδο μου και τριαντάφυλλο
ποιος θα σε ταξιδέψει
άσπρο μου ρόδο
άσπρο μου ρόδο
άσπρο μου ρόδο

Φοράς τον ήλιο στα μαλλιά
την αστραπή στα μάτια 
πέτρα την πέτρα

Πέτρωσε η βάρκα στο γιαλό
και τα κουπιά κομμάτια
άσπρο μου ρόδο
άσπρο μου ρόδο
άσπρο μου ρόδο

Φωτιά να κάψει τον καημό
που πήρε και ψηλώνει  
άσπρην ημέρα

Άσπρο λουλούδι φύτρωσε
κι η νύχτα γαλαζώνει
άσπρη μου μέρα
άσπρο λουλούδι
άσπρο μου ρόδο
*****
Ένα δικό μου μικρό σχόλιο.
Είναι κρίμα, καλλιτέχνες όπως ο Χρήστος Λεοντής, καθώς και άλλοι πολλοί, που διαθέτει αυτή η χώρα, να μην προβάλλονται έτσι ώστε οι νεώτερες γενιές να τους γνωρίσουν. Σε τέτοιες περιπτώσεις καλλιτεχνών δεν αρκεί ένα αφιέρωμα την ημέρα του θανάτου τους. Είναι πολύ λίγο.  Θα έπρεπε με σεβασμό, να υπάρχει σταθερή και συνεπής διάδοση του έργου τους. Το internet  και τα blogs είναι ένα σημαντικό εργαλείο στα χέρια μας. Ας το εκμεταλλευτούμε!!
"Σήμερα θεωρείται ντροπή να παλεύεις για ιδέες και αξίες όπως είναι η αξιοπρέπεια, η ελευθερία, η δικαιοσύνη και η αλληλεγγύη, χωρίς να περιμένεις υλικό αντάλλαγμα" 
Χρήστος Λεοντής